Ugglor i mossen?


Faaan vad dåligt jag mådde i morse.. Eller.. erhm.. Idag.. :/
Fattar inte vad det här är för jäkla knäppis förkylning..?!
Det var nog dessutom ingen höjdare är att vara uppe så förbaskat länge igår/i morse.. :/
Fast till mitt eget försvar kan sägas att vi faktiskt hade roligt :P

Mitt horoskop för idag:
"Du kan förbereda dig på att få en hel del inbjudningar och förslag under hela dagen. Kanske kommer en god vän med ett lockande erbjudande eller så kanske en främmande person erbjuder dig sin vänskap. Det är bara att tacka och ta emot."

Morgondagens horoskop:
"Du kommer i kontakt med personer som får betydelse för din framtid. Det finns tydligen de som ser dig som en kapacitet värd att satsa på. Tacka ja! Att våga är som bekant hälften vunnet. Dessutom har du ingenting att förlora på att ta chansen."

Hmm.. Undrar vad de kan vara? ^^



Ska strax pallra mig på affärn, och se vad jag kan hitta för roligt.
Hade tänkt slå på stort och käka lax idag :)

Senare blir det lite partaj hos natta.. Fast jag vetetusan om jag joinar dem och dricker eller inte.. Har en jäkla beslutsångest.. Nåja.. Får väl se hur det känns ikväll.. Just nu känns det som om att jag inte ens skulle ha klivit upp ur sängen idag.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0