två snyltare i en sovsäck


Har just varit på mötet ang. tjänsten. Det ser verkligen ut som om jobbet är mitt. ^^
Jag blev erbjuden att jobba redan idag men var tvungen att tacka nej, är inte frisk än.. :(
Hon (min blivande chef) t.o.m. upplyste mig om att jag förmodligen har feber, why, oh why?? :/

Så idag ska jag städa (erhm, ska försöka i alla fall), dricka varm blåbärssoppa och lusläsa utbildningskataloger. Jag vet att jag sa att jag hittat mitt kall och allt det där. Men faktum kvarstår att om inte jag för börja plugga snart kommer alla mina brilljanta hjärnceller ruttna och dö!
Så jag måste helt enkelt ha en backup plan i fall jag inte kommer in, vilket jag mest troligt inte gör så vida jag inte typ spikar hela högskoleprovet och chanserna att jag ska spika högeskoleprovet är väl ungefär lika stora som att hälften av alla hästar i hela världen förvandlas till enhörningar och den andra hälften till pegasusar som flyger ut i rymden för att starta en koloni på mars.. :/
Som sagt, bäst att ha en plan B ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0