The unexpected


Idag hände det något oväntat..
Jag blev erbjuden ett jobb!
Alltså ett riktigt jobb, en tjänst, och inte något futtigt vikariat!!
Helt otroligt.. :D Men det är ju inte bara jag som blivit erbjuden det.. Så på måndag faller domen.. Jag har inte så överdrivet höga förväntningar, men bara det faktum att jag blev frågad är definitivt ett framsteg.. Och egentligen är det ju ett ganska oroväckande sådant.. Men egentligen så krävs det bra mycket mer än en tjänst för att jag ska stanna här.. I morrn ska jag försöka lägga upp en fullständigt plan över studierna..
Träffade min mentor från gymnasiet idag, det var så roligt :) Hon sade mig några sanningens ord så nu är jag ännu mer taggad ^^




Snart bär det av mot ösd. ska på bio och se Avatar.. Alla andra har väl redan sett den, men hellre sent än aldrig.. :)
Men först lite hederligt nördande på nätet till de ljuva tonerna av Stephen Lynch :P



Kommentarer
Postat av: ida

Håller tummarna för dig.

2010-02-04 @ 16:03:33
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

:)

2010-02-04 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0