Suprice


Idag är febern nästan helt borta :) :)
Dock så kan jag inte minnas sist halsen var så här svullen..
aj aj aj :(
Hade planerat att sova hela natten utan uppehåll, det gick visst inget vidare..
Vaknade typ en gång i timmen.. Stirrade en hel del in i taket.. blää.. :/

Men jag fick faktiskt en trevlig suprice idag :)
Det har gått en massa pengar på mitt konto, wihoo!
Verkar som om försäkringskassan har fått tummen ur röven och insett att jag faktiskt måste överleva jag med..
Det var då verkligen på tiden eftersom jag faktiskt var sjukskriven i december, så det är ju ett tag sedan.. :/
Så jag ska använda denna förmögenhet till att betala igen lite skulder. Men först så unnade jag mig lite glass, en banan och filmjölk.. mmh :)
Så på menyn står idag;
Te, buljong, fjällfil, banan och glass.. Utmärkt :)

Har jag inte blivit frisk efter helgen så blir det ett besök på sjukan, men jag tvivlar på att det är halsfluss.. Det FÅR helt enkelt INTE vara det!! Jag har annat för mig!

Nåja, nu ska jag käka glass, kika på karl för sin kilt och mysa i en filt :)

over and out



 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är inte, inte utan min kilt du ska se ;) Haha krya på dig!

2010-02-12 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0