puckon


Började kika på youtube på hundar..
Ibland fattar jag inte vad människor tänker med..
De filmar och utsätter små valpar, små bäbisar för en massa skit bara för att andra ska kunna tala om för ägaren hur liten och söt dennes hund är, som om personen i fråga inte redan visste det!
En del av valparna är jätterädda, men idioterna till ägare verkar inte bry sig ett skit om det.. Bara alla får chansen att beundra just deras hund..
Föreställ dig att du själv är pytteliten och någon idiot ställer ut en massa gigantiska, skrämmande föremål som skulle kunna vara farliga för dig.. Nu är väl inte föremålen särskilt farliga, men det vet ju inte hunden, och de får inte någon chans att vänja sig heller. Och när de försöker söka skydd i famnen hos sin matte/husse så puttar eller lyfter de bort den. Matte/Husse, kanske den enda tryggheten de har.. Vilken jävla trygghet alltså! hmpf!!
                                           IDIOTER!! :@



Nu ska jag hem och snegla på diskberget, sedan rulla in mig i mitt gigantiska täcke i soffan, käka en banan och läsa det flammande korset. Utmärkt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0