Paaningan


Money, money, money, it's so funny, in a rich mans world

JAG ÄR RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!

Fick pengarna sen sjukskrivningen idag. Hade inte ens klivit upp ordentligt än då jag ringde till telebanken för att kolla kontot, (som för övrigt legat på minus i några dagar), och helt plötsligt så har det ramlat in ca 6500!!
Jag flög upp ur sängen och sprang omkring i lägenheten som en galning medan jag pep av lycka.. :)

Men nu är jag återigen pank.. Eller nästan i alla fall :P
Har suttit på internetbanken och ordnat med alla räkningar, det är så man blir lite blek om nosen.. :/
Men men, nu verkar den värsta delen av min ekonomiska kris vara över, wihoo :) 




Jag drömde förresten en mardröm om vampyrer i natt.. Undrar om jag borde kanske ta en paus från vampire diaries..? :/


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0