Make it stop!


PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

Har nu tinitus i båda öronen, samtidigt som det känns/låter som om någon byggt en motorväg i huvudet.. Blää.. Make it stop :(

Ringde sjukan i morse och fick tid kvart i 3. Fick gå hem igen vid halv 5..
Missade mitt möte ang. tjänsten för att jag var tvungen och sitta på akuten och vänta på en läkare.. tråk.. :( Antar att jag får pallra mig dit i morrn i stället ^^

Dumma sjukvårdsupplysningen ljög för mig!
"Du kan omöjligt ha öroninflammation och bla bla bla"
.. hmpf!
Jag har öroninflammation i båda öronen och båda trumhinnorna är hotade.. jippie..
Just another day in my life.. Crap.. :/

Var dessutom vrålhungrig när jag väntade på doktorn eftersom jag inte ätit något än.. :/
Men lika bra är väl det för nu står penicillin och hostmedicin på menyn.. Ska dock dricka oboy och käka mackor ikväll: mysa under filt med Maya och Jamie.. Mmmh, utmärkt, utmärkt.. :)

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0