If I go crazy then will you still call me superman?


Hmm.. Blir bara en liten snabbis för jag har egentligen inte tid med det här.. Men det var så länge sen sist.. Jag har ju (som de flesta redan vet) inte någon imponerande tillgång till datorer.. Men just nu är man back in black, so to speak. Med ett rykande färskt inlägg, slit det med hälsan, Jimmy ;P


Så vad har hänt sen sist..?
I lördags var vi ett trevligt litet gäng som käkade middag tillsammans och sedan spelade vi spel och söp oss fulla.. hihi, trevligt, trevligt :) Jag var väl dock outsidern eftersom det var jag och ett gäng Sörgårdsveteraner.. :P


Under måndagsnatten försökte jag och Amanda se på paranormal acitivity.. Den sööööööög fullständigt.. Snacka om gigantisk besvikelse.. typ besvikelse med dubbla versaler lr nåt..


I övrigt så dyker det väl upp lite jobb då och då.. Tillräckligt för att man ska våga hoppas på att överleva ytterligare en månad men alltför lite för att man inte ska bli galen av all fritid..


Idag tog jag ett snack med en studievägledare i ösd.. Allt verkar bestå av onda cirklar..
För att gå skola i ösd måste jag vara skriven där, det är väl i och för sig inte så konstigt.. Men för att kunna skriva mig där måste jag ju ha en jäkla lägenhet, och för att få hyra en jäkla lägenhet måste jag ha en inkomst, vilket i det här fallet då skulle vara csn.. Men för att få lån av csn så måste jag ju gå skola.. gaaah! Crap.. :/


Tempar förresten min lägenhet med jämna mellanrum, sovrummet ligger i snitt på 13 grader... mmh va mysigt..
Eller inte.. :(
Nåja, kylan har gjort att jag erkänt stickade strumpor som guds gåva till folket..
Precis som med gammeldags ideal makaroner..
De där obehagliga snabbmakaronerna kommer bergis från helvetet..


hmm.. näe.. nu har jag inte tid med det här längre.. Måste medge att det blev imponerande långt på så kort tid, nåja, det är väl som jag själv: försöker trycka in så många ord som möjligt på så kort tid som möjligt..
Det lär väl vara en miljon stavfel men då får jag väl helt enkelt leva med det..
Och ni också..
Hare gött ^^

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0