Erhm..


Mmffmm.. I natt vaknade jag halv 2 och kunde ha svurit på att det var morgon. Blev löjligt glad när jag fick somna om, även om det tog sin lilla tid innan jag lyckades med det.. ^^



Hatar att vara sjuk.. Gaaah..  :@
Hatar att den jävla duschväggen står mitt i badrummet..
Skulle försöka duscha igår, det gick väl bra bortsett från några mordförsök från väggens sida.. :(
Jag blev så upprörd att jag helt plötsligt grät en skvätt..?! Har visst lite svårt för motgångar för tillfället..
Skyller det på förkylningen..
Idag livnär jag mig på alvedon och ipren, det funkar väl sådär.. :/
Har fått inflammation i tandköttet, jippie!! Olyckan kommer visst aldrig ensam..

I morse var jag så noga med att piffa till mig eftersom jag visste att jag skulle åka taxi idag, (misstänker begynnande fetisch för taxipojkar..?!) haha, men givetvis så var det inte någon av de grabbarna som körde.. Vad snopet.. :/

Nåja.. Ska väl göra lite nytta igen.. Slutar klockan 3.. Då har jag en dejt med Natta, sen blir det tidigt i säng så jag kan pallra mig upp halv 6 i morrn också.. Crap.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0