Dubbelkalas?


Min blogg fyller snart 1 år, den 17e februari. Känns som om jag haft den en evighet.
Men jag antar att i vissa sammanhang så är det faktiskt en evighet..
Och lite längre fram fyller mitt körkort också år. Tänk att det gått 2 år sedan den underbara dagen i Östersund.
Jag glömmer det aldrig:
"Grattis. Kör försiktigt, hej då". Sedan flinade han brett och klev bara ur bilen, och kvar satt jag.
Lycklig.. Lättad.. Paralyserad av skräck eftersom jag för första gången (erhm, host host) skulle köra ensam. Ensam genom stan, tillbaka till trafikskolan.
Trodde ett tag att jag inte ens skulle hitta dit bara för att jag var så uppe i varv..
 Ahh. lyckliga, lyckliga dag..
Duktiga jag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0