Det susar i säven


Fast det stämmer inte riktigt.. Däremot så susar det i mitt öra..
Fast det stämmer inte heller.. Det är en irriterande kombo av susning/tinitus..
Jag som tycker det har varit irriterande med mina inomhusvattenfall i elementen, de har gjort det tillräckligt svårt att somna.. Men det här är definitivt snäppet värre.. :/

Ska strax pallra mig hem och göra ett helhjärtat försök att få lite sömn.. ^^
En positiv aspekt är att jag lär knappast höra alla fyllskallar och buskörare som är ute ikväll, inte med sus i ena örat och vattenfalls effekter i det andra.. :/ Vem vet, jag kanske rent av drömmer en exotiskt dröm av något slag.. ^^
Eelleeeer.. så får jag ett vansinnesutbrott och sliter av mig skallen.. Det är dock ett högst otroligt alternativ.
Motbjudande men på samma gång lockande..

Hmm.. försöker visst skjuta upp det faktum att jag verkligen måste gå hem nu...
Skärpning Fröken Lilja!!
Nu SKA jag verkligen gå..

Natti natti people ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0