De ska få se vem de roat sig med


Att gräva i det förflutna

För någon vecka sedan satt jag och läste i mina gamla dagböcker. Igår/I natt läste jag färdigt, och känner att jag bara måste få säga detta:

Era jävla svin! Att ni bara vågat bete er så mot mig!
Om jag kunnat, skulle jag slå er det hårdaste jag kan. Inte en gång och inte två gånger. Kanske en miljon gånger.
När ni sen ligger där på marken och vrider er av smärtor ska jag sparka er tills ni blöder och sedan spotta er i ansiktet. 
Kryp! Svinpäls! Ondska!
Inga negativt laddade ord på något språk i hela världen kan ge er en rättvis, verklighetstrogen definition, era förbannade odjur!

Det värsta av allt är att jag lät er göra det. Lät er leva ut era svinfasoner. Men no more I say!
De ska få se vem de roat sig med



"Man bör begråta människan när hon föds, inte när hon dör"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0