löfte är ett löfte


Nu kommer den utlovade uppdateringen.
Har varit hemma en stund men har inte riktit haft tid att skriva

Så hur har dagen sett ut?

06:45 NEEEEEEJ! Jag. Vill. Sova.
08:22 Bussen till tågstationen.
08:45 givetvis är tåget försent men nu kommer det, halleluljah!
10:00 Plugg på stadsbibblan.
Fick meddelande om att jag inte fick lägenheten. Depp :thumbdown:
12-13:00 (?) Sen åkte jag lite vilse med stadsbussen (givetvis när jag var som mest stressad).
13:45-15:00 Tröstshoppade lite och köpte kläder för en halv förmögenhet.
15:00 Tog stadsbussen (rätt buss den här gången) till högskolan och pluggade lite.
16:00 Fick veta att kompletteringen var godkänd, hade lust att sjunga men det får man visst inte göra på bibblan.
18:45 (?) Blev hämtad av M på Maxi (anar jag påbörjan till en tradition? :P).
Vi åkte till donken i Falkenberg och käkade en sen middag sen blev det fika här i Vinberg :)

Nu är planen att checka mailen en sista gång, sedan krypa ner i sängen och läsa lite isfolket. Upp tidigt i morrn igen: Seminarie (hela dagen??????). Creepy.

G'natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0