time flies


Tänk att jag åker hem i morgon. Jösses vad fort tiden gått. Tyckte jag nyss kom hit. Vilket jag i och för sig gjort också. Har varit här i 5 dagar. Men det ska bli skönt att få ta med sig Maya hem :thumbup:
Ikväll blir det en sväng till Strömsund för att träffa Natta, sen sätter jag igång med packningen. I morgon blir det en till sväng till ström för att gå på dollar och efter det packar jag det sista för i morrnkväll bär det av söder ut. Håller tummarna för att det kaoset inte upprepas. Men den här gången är det direkttåg ner till Göteborg så jag slipper i alla fall helvetet i Stockholm :)




Kommentarer
Postat av: N

Det var trevligt att ses en sväng. =) Kram

2010-12-27 @ 00:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0