'tillbaka på brottsplatsen'


Är hemma i Falkenberg igen. Känns som om det är en vecka sen jag var här och inte igår :S
Idag hade jag den sista föreläsningen för den här månaden. Det. Känns. UNDERBART :thumbup:

Är sjukt trött för det har inte blivit mycket sömn de senaste nätterna. Får väl ta igen det i helgen :)

Ikväll blir det plugg. Ska även försöka reda ut den fruktansvärda röran på huvudet. I morse var håret så trassligt att jag inte kunde kamma det. Fick sätta upp det med en provisorisk hårsnodd som jag skapade från snodden runt min almanacka. Men nu är håret sju resor värre. Hoppas inte jag blir flintis :bigeyes:

I morrn blir det grupparbete under dagen sedan ska jag ut och käka med M. Efter det underhåller vi oss med filmtittning :D
Blir kanske även lite plugg i helgen. Måste bli klar med gruppuppgifterna så snart som möjligt så vi kan ta julledigt sen :)

aja.. Det var en liten uppdatering.
Nu är det photoshop samt flyertext som står på menyn. Grett.

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0