taggad :D


Snart bär det iväg hemåt :thumbup:

Åker härifrån vid 19:30. Tåget går 20:52 från Östersund och då är det 'raka' spåret till Göteborg. Byte där och om allt går som det ska (peppar peppar) så är jag framme i Falkenberg runt 10:20 i morgon :)

Det har varit trevligt att vara här uppe en sväng, men det känns väldigt skönt att få åka hem igen. Nu när jag kommit tillbaka hit efter 4 månader så känner jag verkligen att det var helt rätt att flytta, har ingen ånger alls! :thumbup:

Är lite orolig hur tågresan ska bli för lilltussen, men har jag tur så sitter det ingen på sätet bredvid mig. Isf kommer jag låta Maya sitta på det sätet. Hundarna får ju gå omkring i koppel så då borde det ju inte göra något om jag har Maya utanför buren heller så länge hon är kopplad :)

Moep.. Det här går inte.. Tror jag måste gå och dricka ½ liter vatten, mmmh, vaaatteen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0