sjuuuuk :(


Uuuuuuusch! Hade som sagt tänkt vara frisk i morgon men idag är det hela ännu värre! ;(

Lade mig halv 9 igår eftersom jag sovit dåligt natten innan och varit vaken sen 5, men inte hjälpte det. Somnade ändå inte förrän efter midnatt i natt och har ändå vaknat tusen gånger (känns det som i alla fall) :thumbdown: Men har gett upp sömnen nu eftersom det uppenbarligen inte går.

Idag blir det total kurering hela dagen om jag ska klara av att vara frisk tills i morgon, och det SKA jag vara.

Varför får man alltid få förbannat ont i näsan av nässpray?! Det är INTE okej! :thumbdown:

Usch vad trött jag blev nu *gäsp-host-snörvel* orkar nog inte sitta här...

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0