Man ska inte ropa hej...



Så är det.. Jag som var så säker på att jag skulle hinna med tåget från Stockholm till Östersund. Tjii fick jag! :bigeyes:
Vi är fast i en tunnel, precis innan Stockholm. Så jävla frustrerande!! En kvart innan mitt tåg skulle gå från stationen i Stockholm stannade vi i tunneln och de meddelar i högtalarna att vi inte kan åka vidare för att ett trasigt godståg blockar spåret, och sen för att det är totalkaos och världens tågkö härifrån och hela vägen in till centralstationen. VARFÖR händer det alltid en massa skit när jag åker tåg. Why why whyyyy? ;(
Det här är INTE okej!!
Är så jäkla förbannad att jag blir rent av gråtfärdig

 

Dumma skittåg som alltid krånglar! :mad:

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0