Man får väl ångra sig!

Har nästan bestämt mig till 100% för att ta Ps I love you. Jag kikade ju på den idag och började analysera den. Men så ångrade jag mig och valde Sherlock Holmes i stället och började skriva tentan. Men så ångrade jag mig IGEN och har nu återgått till Ps I love you. Så det får nog bli den :)

Älskar, nej, jag rent av AVGUDAR inledningen på en av låtarna som spelas i filmen:



Jag som hade som nyårslöfte att börja spela gitarr. Gick visst inge vidare bra, hmpf!

Ska nog lägga mig och läsa snart och försöka kliva upp tidigt i morrn och köra igång med analysen på allvar nu när jag verkligen bestämt mig:





"All alone or not, you gotta walk ahead.
Thing to remember is if we're all alone, then we're all together in that too."











----------------------------------------------------------------------------

Herregud!

Snart är det måndag! :)






Kommentarer
Postat av: Carro

Filmen e ju helt underbar! Kan se den 100 ggr om! Å Gerard Butler, mmmmmmmm sikken goding ;)

2010-12-05 @ 09:38:46
URL: http://traningsflickancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0