isklump


Usch vad kallt det är!
Först frös jag i väntan på stadsbussen.
Frossan blev ännu värre när jag väntade på tåget för det var givetvis försenat, och jag frös nästan ihjäl helt när jag väntade på bussen. Var nästan så jag förvänade mig att en hand eller en fot skulle trilla av. Så jääääääävla kallt! Är äntligen hemma och då tog jag mig en titt på termometern för att se hur illa det verkligen är.
Den visade -5 grader :question:
Men det kändes verkligen som typ -15 kanske rent av - 20 + en massa vind :S

Aja.. Har haft seminarie hela dagen, är helt slut.. Zzzzzz..
Hfab ringde mig idag, jag kunde inte svara just då och när jag ringde upp fick jag inte tag på dem. Men vi kan ju i alla fall räkna ut att  det handlar om en lägenhet. SPÄNNANDE :thumbup:

Usch.. Är sjukt trött och hungrig.
Ikväll blir det plugg, kanske börjar lite smått med hemtentan med. Obs: KANSKE!
Ska fasen gå och lägga mig 21:30 i kväll! Vore så jäääkla najs att få sova 8 timmar någon gång :)

---------------------------------

Har förresten kommit på mig själv med att allt oftare säga/skriva ordet 'med' i stället för 'också', något som tycks vara vanligt förekommande här nere. Har jag redan börjat konvertera till sörlänning?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0