hur man förvandlar mjukt bröd till hårt


Skulle värma en macka med ost på i micron med råkade glömma bort den. Det som återstod var i princip hårdbröd :S

Är i Falkenberg just nu men ska strax åka tillbaka till Halmstad. Där blir det en sväng på stan i kylan och sedan hem till M igen. Och nej, termometern på min blogg stämmer inte, sist jag kollade var det faktiskt -8.

Ikväll är vi ett gäng på 6 pers som ska gå på bio, spännande. Jag känner ingen av dem förutom M :P
I morgon blir det middag hos hans föräldrar och på söndag åker jag tillbaka till Falkenberg, bäst att börja packa då. Åker ju snart upp till Jämtland. Jösses vad fort tiden gått :S
Om 2 veckor taggar jag och Susanne inför nyår, och om mindre än 3 veckor är jag mer eller mindre hemmastadd i min lägenhet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0