Home sweet home


Då var man tillbaka i Halland. Tågresan gick förvånansvärt bra. Blev totalt en försening på runt 40 minuter, men tåget i Göteborg väntade in mitt tåg så jag hann med bytet där :)
Maya har varit en stjärna, hon är så sjukt lättsam att resa med. Har nästan inte sagt ett knyst under hela resan. Protesterade bara lite när jag ställde transportburen på golvet för hon ville hellre stå på bordet, och hon gnällde lite när vi stod stilla i Stockholm men det var så lite att det räknas knappt. Så nu är lilltussen officiellt sörlänning :P

Leo har förövrigt blivit större under den lilla tiden jag var borta. Jag kunde inte låta bli att lyfta upp honom när han låg i vagnen och sov. Han hämnades genom att kräkas rejält på mig. 2 gånger :bigeyes:

Nu blir det en efterlängtad dusch och sedan ska jag packa upp sakerna och påbörja ompackningen, åker ju till London om 2 dagar. Ingen rast ingen ro ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0