gött mos


Tihii.. Terminens sista tenta är godkänd. Wihoo rock on! :thumbup:
Dock är jag lite fundersam på betyget eftersom jag fick G+ men hade V som en majoritet på betygskriterierna så jag ska nog skicka iväg ett litet mail till kursledaren om det.

Men ikväll blir det inget mer plugg. Ska slappa, och fira med varm oboy kanske.
Unnade mig själv nässpray idag så nu planerar jag att vara fullt frisk på onsdag :)

Åh vad underbart att jag snart får helt julledigt, på onsdag blir de sista sakerna inlämnade och sedan har jag inget mer förrän seminarierna i januari, yey! :thumbup:
Om en halvtimme drar jag iväg och hämtar Mice på jobbet, sen åker mjukisbyxorna på för jag tar helg resten av dagen ;) :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0