Fredagsmys :D


Äntligen är den fruktansvärda helvetesveckan över! :thumbup:
Totalt 3 seminarium genomförda den här veckan.

Just nu känner jag bara för att:



Seminariet idag var inte alls så farligt som jag trott. Och jag fick en komplimang som verkligen "made my day" så att säga, blev så underbart glad. Betyder alltså att jag oroade mig i onödan, jag har fortfarande förmågan att skriva! Det här är väl skryt på hög nivå men ändå (A).. Det var nämligen som så, att läraren satt och verkligen såg på mig och sa så här:
"Jag har en känsla av att du är bra på att skriva".
Observera att detta blev sagt av någon som i princip är expert på området, åh vad glad jag blev :cool: :thumbup:


Efter seminariet lyckades jag faktiskt leta mig hem till M :)  Eller leta och leta. Det handlar väl mest om att hoppa på rätt buss och kliva av på rätt ställe för han kom och mötte mig vid busshållsplatsen. Bäst att ta det säkra för det osäkra för jag skulle nog aldrig hittat dit helt själv. Men men.. Om några veckor kanske jag lärt mig vägen :P Blir nog säkrare på lokalsinnet sen också när jag väl bor i staden :)

Men innan dess blir det Simpsons. Middag. Syning av hemtentan. Ev. Hemtentaplugg. Isfolket. I den ordningen :) Tänkte även jag skulle våga mig ut och kolla posten, har ju inte gjort det på evigheter känns det som. Lite ovanligt med tanke på hur besatt jag är av den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0