Nej nej neeeej!


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag har verkligen blivit sjuk ;(
Bortsett från allmänna förkylnings symtom har jag sjukt ont i magen och det känns som om kroppstempen ligger på typ 2000 grader :bigeyes:





Tack och lov så var inte det fallet. Rotade fram tempen som visade gamla hederliga 36.5. Antar att det är något att glädjas över. Men nu är det definitivt totalt Leo- förbud på mig :thumbdown:

En annan nackdel är att det är mission impossible att sova. Vaknade massvis med gånger i natt och gav upp lite innan 5. Så nu är frågan, vad fanken ska jag göra fram till strax efter 9 då det är dags att bege sig till tåget?? Jag har redan kört Mice till jobbet och julkalendern börjar ju inte förrän om en timme!! :mad:

Hoppas inte M portar mig nu när jag är sjuk :S
Jag får helt enkelt se till att vara frisk tills på onsdag då vi ska ses. Så nu blir det tuffa tag mot bacilluskerna. Precis så som Timon sa:

"Man måste vara tuff, mot dom tuffa"



Det är verkligen jobbigt att inte sova








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0