en doft för god för denna värld


Jaha.. Då har julen kommit och gått. Kan inte påstå att det varit den bästa jag haft. Men det var definitivt inte den värsta heller. Så länge den värsta inte toppas ska man väl vara lättad :)

Om exakt en vecka är jag och Susanne på G i London och har förmodligen just börjat förfesta med M1 (obs, en annan M, inte min) :P

Hade inte tänkt skriva om julklapparna men jag måste bara nämna att jag fick universums bäst doftande parfym av mami. Ann-Louis hade tydligen valt ut den, och jag måste medge att hon gjorde ett otroligt bra val. Den luktar så sjukt gott! Har sniffat på mig själv hela kvällen. Paris Hilton, Britney Spears och Naomi Cambell kan slänga sig i väggen! INGEN parfym kan slå den här :thumbup: Så nu kommer nog de bruttorna få stå och samla damm på hyllan för den här kommer användas flitigt, och för er nyfikna själar (dvs härmisar :P) kan jag skvalla att parfymen är från Beckham. So there you have it, varsegod ;)

bye bye then ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0