det vet väl alla..?


Seminerie idag. Herreguuuuud! Jag vill inte.
Kanske kommer det vara en tant från SVT där för att höra på våra analyser om deras program/blogg. Samt vår kritik. Samt våra råd om förbättring. Creepy. Det känns ju liksom som om hon har en aningen mer koll på vad de håller på med än vad vi har :bigeyes:

------------------------------------------------------

Ang. Rubriken:

Nu surras det hett om 'avslöjanden' från wikileaks där Sverige beskrivits som ICKE neutral. Jag har bara en sak att säga om det:

Jag visste det! Jag visste det! Jag visste det!
JAG VISSTE DET!

Det kommer väl knappast som en chock att "Sverige inte är neuralt längre", och givetvis tycker USA att moderaterna kan erbjuda ett bättre sammarbete. De vill väl i princip uppnå: Sverige --> miniUSA :thumbdown:

I KNEW IT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0