det var det


Jahapp.. Då har jag upplevt jul på Liseberg. Det var väldigt mysigt. Men så kallt att det var obehagligt och det var på tok för mycket folk. Blev inte så mycket köpt heller, provade spanska våfflor av något slag och investerade även i en julklapp. Men så här i efterhand känner jag mig lite svartsjuk och önskar att jag köpt en åt mig själv med. Det blir nog ett besök nästa år också. Lägger upp lite bilder någon annan dag för nu orkar jag helt enkelt inte.

Tror jag håller på att bli sjuk för jag har vansinnigt ont i halsen och känner mig allmänt konstig. Inte okej :thumbdown:

Nu blir det strax bakning, fast jag känner mig inte särskilt motiverad. Skjuter upp pluggandet till i morrn kväll. Har ändå inget bättre för mig och det kan ju vara bra att bli klar med allt så slipper jag tänka mer på det för på onsdag bär det återigen av hem till M :)

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0