Creepy..?


Yepp.. Här sitter jag, mitt i natten och lyssnar på dödsmetall och googlar döden. Inget konstigt med det.


Jag råkar faktiskt ha en fullt normal ursäkt till det hela:

Har jobbat med min övertalningstext ganska länge nu. Jag lyckades bestämma mig tillslut och har organdonation som ämne. Först var den alltför kort, men det är sällan ett problem jag lider av och mycket riktigt: Det dröjde inte länge förrän den var alldeles för lång. :S Har nu lyckats få ner den till strax över 1800 tecken utan blanksteg, maxgränsen är 2000 så jag har förbjudit mig själv från att pilla mer på den. Dock skulle vi komma med illustrations förslag också. Men det är mitt i natten, jag är hungrig (?????) och trött så min annars sprudlande fantasi är inte på topp. Därför googlar jag saker i stil med döden; för att hitta inspiration. Vilket faktiskt fungerade så nu är det klart.

Men jag är inte helt klar med min analysdel av dramabloggen men säger F U till den nu. Ska upp om 4 timmar och den analysen ska inte vara klar förrän vid 16 i morrn. Ska träffa gruppen vid 9:30 på stadsbibblan för att sammanställa det hela. Så nu är sömn prio 1. ÄNTLIGEN :thumbup:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0