chokladkolakatastrof


Idag pallrade jag mig hem till Susanne. -33.8 var det när jag gick. INTE okej :bigeyes:
Där blev det te och chokladkolakatatrof, roligt roligt :)
Ikväll händer det inte mycket. Kan inte fatta att det är julafton i morgon. Hur gick det till?! Vart tog året vägen? De senaste månaderna sedan jag flyttade ner har bara rusat fram. Om en vecka förbereder jag och Susanne oss för att åka till City Airport i Göteborg. Om 9 dagar är det ett nytt år. 2011. Förra året hoppades jag att det kommande året inte skulle bli lika katastrofalt som de tidigare. Det blev det inte riktigt heller. 2010 var kanske ingen höjdare, men nu är jag i alla fall på rätt spår, bland rätt människor :thumbup:

Nu ska jag lira lite keyboard :)

tjillevippen ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0