bla bla blaa..


Hmm.. Får inte gå och lägga mig än, måste finputsa Ö-talsuppgiften samt organisera all tvätt jag tvättat idag, så givetvis är jag mega trött och känner att jag faktiskt skulle kunna somna. Typiskt.

Har slingat håret ikväll, blev väl inte superbra men det blev i alla fall inte sämre :) Har även färgat Idas hår, dock är det inte helt klart än så resultatet är förtillfället ovisst.

I morgon blir det en sväng i Falkenberg för min och Idas del. Vi ska lämna in någon del till vagnen som måste få en ny dragkedja. Sen åker jag till Halmstad för att lämna in uppgifterna, skriva hyreskontrakt och äntligen få träffa M igen.

Förkylningen har inte gett med sig ännu, den har inte ens vacklat. Men den har i alla fall inte blivit sämre. Så än finns det en liten chans att jag kan vara frisk i morrn, så länge det finns liv finns det hopp so to speak ;)

Men gääääääspzzZzzzZzzzZzzz..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0