begynnande resfeber?


Omg omg omg! I morgon bär det iväg till London.
Jag har inte ens börjat packa! :bigeyes:
Tror dock att det kommer gå ganska fort eftersom det bara handlar om 4 dagar. Men spännande är det. Vi kommer ha sjukt roligt :thumbup:

Sov vanisinnigt dåligt i natt. INTE okej :thumbdown:
Har haft besök här i form av Marre, Lollo och lilla Felicia så jag har inte åstadkommit särskilt mycket idag. Men snart blir det lite packning och sedan ska jag göra ett halvhjärtat försök att göra mig fin i håret. Åker till Halmstad lite senare idag för att träffa älsk en sväng

I morgon ska jag agera hundvakt medan Ida, Mice & Leo drar till Kungsbacka, utmärkt för de ska passa på att växla pengar till mig där :) Jag lär väl roa mig med finputs av packningen samt bryta ut i total resfeber, grett :thumbup:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0