Åt skogen med alla söndagsåkare!!!!


Alltså vad är det med folk och inte kunna köra bil?!?!?!!!!
Har just varit på Willys och shoppat inför resan och när jag skulle köra dit hade jag världens söndagsåkare framför mig.



Fine! Jag kanske var en smula stressad för att det inte är så länge tills jag ska åka, men jag ser ändå ingen anledning att ligga och såsa på knappt 60 på en jävla 80-väg!! :bigeyes:

Vet inte folk att kyla behöver INTE nödvändigtvis vara samma sak som halka. Grrrr!
Vägen var superfin och inte ett dugg hal där. Fattar de inte att det är korsningar och rondellerna man ska passa sig i?! Hmpf!



Aja.. Nu har jag inte tid med det här, tåget går om en timme. Om det är i tid dvs ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0