aldrig mer!


Jag lyckades leta mig fram till ica här i Vallås. Kanske inte så jätteavancerat för det låg ganska nära, men jag är nog ändå lite imponerad av mig själv :P
Dock blev jag oerhört avskräckt av mitt lilla äventyr och tänker inte sätta en fot utanför dörren förrän tidigast i morgon! Hello lunginflammation typ :S
Tycker synd om alla som måste jobba i det här jäkla busvädret :bigeyes:

Det heter ju 3e gången gilt så jag struntar helt enkelt i att åka till skolan/bibblan. Ordnar det sista här i stället och sedan mailar jag in eländet. Cyklade ju till tågstationen igår i -8 grader. Det kanske inte låter så mycket, men notera att det kändes som -16. Lägg på en jobbig förkylning på det så har vi en kaka. Nämen jag kan ju inte ha mer tur nu, så går jag ut igen eller gör något annat dumt kanske jag åker på öroninflammation igen eller nåt sånt. Har faktiskt börjat få tinitus :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0