Glasgow kiss


Hemma igen.. Usch och fy och blä.. :/

Har varit på resande fot i strax över ett dygn så man känner sig kanska mör..
Tåget hem var jävligt jobbigt för de som satt i vår vagn var så högljudda.. Men men.. Vid halv 23 eller nåt sånt unnade jag mig en sömntablett och vaknade då bara 1 gång i timmen, bra mycket bra ^^

Ska skriva en sammanfattning av vår resa senare, är alldeles för trött nu för att orka. Och mycket går inte ens att skriva om eftersom man inte kan förstå om man inte var där.

Sista natten var jättehemsk, rena fontänvarningen på mig bara för att jag inte ville åka hem ;(
Men men, vi har ju våran pakt i alla fall, så förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi kan åka iväg igen :)

Idag blir det vila, tror jag avvaktar med att städa lägenheten tills i morgon, städ hela helgen med andra ord.
På måndag är det besiktning av skiten,
på tisdag är det avslutningslunch
och på onsdag drar vi till Tallin..
Ojoj, jag hade aldrig anat att semester var så här mycket jobbigare än att jobba :bigeyes:

Nåja.. Nu ska jag försöka mig på att käka frulle, men här får ni i alla fall ett bildregn:


Utsikten från vårt rum


Favvo haket


Vid Loch Lomond







De 3 systrarna (fast jag fick bara med 2 på kort :P)


Slottsruinen vid Loch Ness




Picknick i Glasgow green, kanske himlen på jorden.


Mums- varning


Edinburgh






Ingång till Edinburgh castle


utsikt

utsikt


utsikt


Kyrkogård för militärhundar





Önskar vi kunnat stanna lite längre och gått på detta. Men nästa år blir det av :)




Bye bye Scotland ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0