uppdatering


Har varit en ganska lugn dag idag..
Vi har strosat runt pa stan och akt runt med turistbussen.
Givetvis borjade det regna :p men det gjorde inte sa mycket, regnet har ar sa latt jamfort med de kaskader som brukar kunna komma hemma i Sverige.
Ikvall lutar det mot en lugn hemmakvall pa vandrarhemmet. Ska pallra oss upp tidigt i morgon for att aterigen se oss omkring en massa och aven planera var tripp till Edinburg som blir av pa Mandag :thumbup:

Nagra noteringar vi gjort an sa lange ar att folket har ar trevliga, valkladda (vi ser massvis med kostymnissar varje dag), de verkar dricka konstant oavsett vilket tid pa dygnet det ar, och de flesta verkar roka ocksa, de ar aven korta men ocksa jaaavligt snygga :P

Var till hoglanderna igar och det helt fantastiskt. :D

Jag har absolut ingen som helst lust att aka hem. :thumbdown:

Hmm.. Naja, ska ta och pallra mig upp till rummet pa 8e vaningen nu, trottnat pa det har jakla tangentbordet som jag inte riktigt forstor mig pa.. :question:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0