Presenter


Avslutningslunchen var riktigt mysig, blev en hel del skratt och skoj :)
Kände mig dock ändå lite malplacerad, just att det var p.g.a mig som vi var där. För min skull, typ. Konstigt.
Fick presenter och grejer med :)
Fick en supersöt blomma, ett jättefint 'tro, hopp och kärlek'- halsband i äkta silver och även ett mobilsmycke i form av ett hjärta och ett band av blingstenar :)
Fick även ett personligt arb.intyg och ett vykort som faktiskt gjorde mig lite rörd. Alltså inte så att jag lipade eller så, jag tror inte ens att de märkte att jag blev rörd, kan liksom inte riktigt förmå mig att visa sådant. Men kortet var gulligt i alla fall :)

Nu ska jag poppa lite musik och packa inför morgondagen, bussen går 04:50 från Strömsund ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0