Panorama


Idag var jag på panoramadag på skolan.
Det känns inte riktigt lika skräckinjagande längre att klassen är av storlek gigantikus.

I morse när jag väl hittat till MKVs tillhåll så kom en tjej och frågade mig vart receptionen var. Jag hörde direkt på dialekten att hon var avsevärt mer norrlänning än jag själv så det var ju roligt att veta att det finns fler med dialekt. Det visade sig att hon kom från Kalix, så jag hade rätt i mina iaktagelser. :P
Vi gav oss ut på jakt efter receptionen eftersom jag inte heller visste vart den var. Hittade den ganska snabbt faktiskt, men givetvis hade de inte öppnat. Öppnade inte förrän 9:00 =/

Blev även lite bekant med en trevlig tjej från Ggb som ansåg att Halmstad var världens minsta ställe typ. (????) Personligen tycker jag att staden i fråga är avsevärt mycket större än Strömsund :P
Jag och miss Gbg slog i alla fall följe eftersom vi båda pendlar åt samma håll. På tågstationen stötte vi på ytterligare en MKVare som skulle till Varberg, så nu har jag två pendlarkompisar, utmärkt. :)

--------------------

I morgon är första skoldagen. Creepy. Öppnar ganska hårt med heldag mellan 9-16. Men jag måste ändå pallra mig upp 5:30 igen om jag ska hinna med allt. Är väl hemma igen vid 18- tiden. Faaaasen vad gott jag kommer sova :thumbup:
Och på tal om att sova. Exakt VARFÖR kikar jag på paranormal state precis innan jag ska gå och lägga mig?!

Dumt, dumt DUMT!

Nu kommer jag vara rädd för boogeyman hela natten ;(

Fast kanske New moon kan få bukt med det. It's worth a try :)

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0