Måndag


Hmpf.. Ida är på skolan och Mice jobbar, vad lämpar sig bättre än en sovmorgon liksom.
Men givetvis vaknade jag i morse och låg vaken ett bra tag, när jag väl kikade på klockan var den 6:32.. Typiskt..

Nåja, somnade om och drömde en rörig dröm som involverade mig själv, mamma, Maddes travhästar i Alavattnet, Skottland, den vägilskne guiden i Skottland, vargar samt ett kikarsikte med makalös zoom :bigeyes:

Nu blir det frulle, sedan ska jag ta och ringa en massa företag och höra om de kan vara så gulliga att de skjuter upp mina räkningar i en si sådär 2 veckor tills studielånet kommer. Allt sägs ju vara tillåtet i krig och kärlek så jag tar till krokodiltårar om det behövs.

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0