Kryssningen


Då var man hemma från kryssningen :)
Kom hem strax före 8 ikväll

Det har varit rejält kul, dock så öppnade vi en aaaaningen för hårt på onsdagskvällen/natten, alla blev pangfulla och var i diverse stadier av bakfylla dagen efter :P Med andra ord blev torsdagen jäkligt lugn eftersom ingen hade ork att göra en repris,  men kul hade vi :thumbup:

En massa skoj, och de i grannhytten var ett gäng fasansfullt blyga estnier. Eller så var vi frånstötande.
Den enda som var lite modig var kryckan. Men faaasen vad kass alla estnier är på engelska :O inte okej! =/

Note to self inför framtida kryssningsäventyr är att ta med en filt, tar mindre plats än en kudde och lätt att forma till :)

-----------------------------------

Om ett dygn sitter jag på tåget och är i närheten av Sundsvall, på väg ner för att inleda kapitel sörlänning. Knäppt och jobbigt. Men samtidigt bra, för även om det inte är där jag allra helst vill vara så är det åtminstone inte där jag absolut inte vill vara.

Hit flyttar jag inte igen.

Alla eventuella tvivlel har hela tiden blivit bortblåsa och nu tror jag inte det finns några tvivel kvar, fy vad jag längtar tills jag är på väg härifrån, vem vet. Jag kanske rent av blir normal.


bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0