irriterande avbrott


Hmpf!
Har snackat med folktandvården nu..
Eller rättare sagt försökt.

Räkningen är tydligen förlängningen på själva abonnemanget, fast det är konstigt att jag ska betala den nu redan :question:

Men men.. Medan vi försökte få lite rätsida på saken så bröts samtalet 3 gånger. 3 GÅNGER!! :mad:

Jag måste verkligen skaffa en ny telefon :bigeyes:

Ska försöka nå en kvinna på ekonomiavdelningen och påminna henne om att jag skulle betala/kvartal och inte en skräckinjagande klumpsumma. Usch vad jobbigt det är med människor!

Nåja.. Har just varit ute med Dunder på en liten promenix, har packat allt nu.
Tror jag.

Hoppas jag.

Spännande :) :)

Resten av dagen ska vi:

* Ta ut pengar (i alla fall jag)
* Växla pengar
* Fixa tågbiljetten
* Käka med David
Och slutligen:
* åka tåg

faaasen vad länge sen de var jag åkte tåg..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0