freeeeeedom!

Nu är lägenheten besiktad och klar. FRIHET! :thumbup:
försov mig dock i morse, inte alls bra. Vaknade 9 och skulle infinna mig i strömsund vid 10 :/ Så det blev en snabbdusch och sedan racing till Ström.
Efter besiktningen bar det iväg till Ösd med Sandra och Amanda, blev ingen shopping för min del. Vad typsiskt att det ska vara superrea överallt när man inte har några pengar.. :S
Nåja, har i alla fall hämtat ut min laddare, braa mkt braa :)

Börjar dessutom bli mer pepp inför Tallin igen. Skoj kommer vi ha :)
Passade även på att investera i några Strongbow idag.. Får se om de kanske skapar några Glasgow- flashbacks. Man kan ju hoppas ;)

Tänk att nu är jag officiellt en "icke- strömsundsbo".. Bodde här i strax över 6 år, men nu är det slut på det kapitlet. ÄNTLIGEN! :thumbup:


bye bye then


Kommentarer
Postat av: ida

bye bye

2010-08-16 @ 19:23:29
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0