Det drar ihop sig


packa, packa, packa..
Vaaad ska jag packa egentligen?? :bigeyes:

Vi har i alla fall ordnat våra boardingpass nu så de är i säkert förvar hos Susanne :)

Ska snart ta en snabb dusch och sedan blir det sova, kan inte packa så mycket mer idag.
Roar mig just nu med att ladda mobiltelefon, mp3 samt kamera :)

Tåget går 20:52 i morrnkväll, men vi åker mot stan redan vid 13- tiden. Vi ska hinna växla pengar, boka om min Falkenbergs-biljett hos sj och sedan lämna den biljetten hos lillsyrran osv..
I övermorgon i Göteborg blir det en paus i väntan på flygbussen. Flyget går 13:15 och då åker vi inte från Landvetter utan från den mindre flygplatsen, det borde kanske kännas betryggande men det gör det inte.. :S
Men men.. Det blir nog bra det här.
Tänk att efter 7 (??) års längtan ska jag äntligen ta mig iväg :thumbup:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0