De ska få se vem de roat sig med


Dödens död!
Om jag var en häxa så skulle jag kasta en saftig jävla förbannelse över tandvården!

Som ni kanske minns var jag till tandläkaren och lagade 3 hål för ett tag sedan.
Jag var en smula orolig över huvudvida det skulle kosta något eller inte eftersom jag inte riktigt förstår mig på det förbaskade abonnemanget som jag har. Men de försäkrade mig om att det inte var något som helst problem. Den här gången skulle det inte komma någon chockräkning som det gjorde vid mitt förra besök!
JAMEN HEJJA! Idag fick jag ett skräckinjagande brev från landstinget som kräver mig på 1200 spänn!! DÖÖÖDEN!!
Är så vansinnigt arg! Svinpälsar är av de är! :mad:
Ska ringa tandvården här i Hammerdal i morgon och fråga vad fan som menas med det här, och sedan lär jag väl få ringa till ekonomiavdelningen i östersund och då jävlar ska de få sig en utskällning mätt i orkanstyrka! :mad:
Jag har inte ens råd med studielitteraturen, aldrig i livet att jag tänker betala för något som jag var lovad inte skulle kosta något extra tack vare mitt abonnemang. Känner mig lurad :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0