Vegetarisk köttbullssallad ^^


Men gaaah!!

När jag skulle läsa egoinas blogg (som förövrigt är jäkligt bra, jag anser att hon slår de andra "storbloggarna" med hästlängder) upptäckte jag att inlägget var rykande färskt och att ingen kommenterat, så jag satt och funderade en liten stund om jag skulle ta och skriva en kommentar, bara för att få vara först liksom.. :P
När jag väl bestämt mig och skrivit en rad och sedan skickade den så tänkte jag dubbelkolla bara för att se om jag var först.. Till min stora förtretelse ser jag att någon annan kommenterat före mig! 9 SEKUNDER FÖRE!!! så jäkla typiskt.. Så går det när hjärnan evisas med att vara överaktiv.. (Dessutom så lyckades jag göra en särskrivning) :S



Mmmh.. Blev sallad även till frunch idag.. mumsigt värre :thumbup:



Nu kanske man vill ifrågasätta namnet lite, "vegetarisk köttbullssallad".. Det råkar vara så att jag bytte ut de där hemska slaktavfallen som affärerna har fräckhet nog att kalla för köttbullar mot den vegetariska varianten: "gourmet bullarna" eller vad det nu är de kallas..  Mumsigt blev det i alla fall :)



Hmm.. Måste kila på affären och köpa nå bullar eller nåt.. Mamsen ska kika in ikväll för att jag fyller år idag, min lägenhet ser fortfarande ut som ett inferno, så i ett desperat försök att dölja det bjuder jag på bullar, tror det uppskattas mer än frysta grönsaker i alla fall..

Tjillevippen ^^


Kommentarer
Postat av: E.

ja varför krångla till det när det vegitariska alternativet funkar minst lika bra! :) gott såg det ut iaf.

2010-04-06 @ 21:51:15
URL: http://suncloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0