inaktiv


Jag har visst varit lite inaktiv..
Har roat mig med jobb och att lägga pussel.. Som för övrigt inte är det lättaste efter Maya tycker det är fasligt roligt att ligga och rulla över de delar jag lyckats lägga, dessutom brukar hon försöka sno åt sig och tugga på några bitar när hon tror att jag inte tittar.. ^^

Jag har blivit helt såld i den s.k. vegetariska köttbullssalladen.. Halkade in på konsum idag för att köpa mer "köttbullar", men de var slut.. typiskt.. :/

Så jag tänkte att kassler är ju också gott i sallad.. Fanns 4 bitar att välja på, och alla var rena rama skräckgrisarna, jag har väl ingen användning för en gris på 1½ kg..?! :/ Näe, de skulle ha funnits några små på bara 100-200 g..



 mmffmmm!! Sitter och väntar på att nyaste vampire diaries avsnittet ska trilla in på watchxonline, men icke! hmpf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0