mmh mums ^^


Hmm.. Skulle kunna bosätta mig på studera.nu :/
Jag vet att det inte kommer några antagningsbesked förrän i juli någon gång men ändå så kommer jag på mig själv med att stirra intensivt på den fördömda sidan.. Som om det skulle skynda på hela processen?! :/


Har kikat runt lite på nätet för försöka klura ut vad det är för fel på den fördömda handleden.. Det som verkar passa in bäst på symtomen är en vanlig, gammal hederlig ledinflammation...
blää.. :S




Blev fasligt sugen på sallad så det är det som står på dagens meny :thumbup:


+ lite annat smått och gått jag lyckas gräva fram hemma :)
Men inga tomater! De är fortfarande bannlysta hemma hos mig ^^


Sen blir det myskväll med läsning..
Får se om jag kanske rent av lägger mig lika tidigt som igår.. ^^
Somnade vid 21- tiden och sov till 5:30.. Men snoozade till 7 ^^ Jäkligt najs.. Helt sjukt egentligen att jag sov så länge och bara vaknade en enda gång under natten, är riktigt stolt över mig själv.. (Bör dock kanske erkänna att en sömntablett även var med i spelet)

oj.. Insåg just att det är 1½ timme sen jag slutade jobba.. Borde kanske pallra mig hem och börja med den där salladen.. Mumsigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0