en givande dag


Hmm.. Jahapp.. Idag har jag hunnit med att att besöka sjukan, träffa chefen och säga upp mig samt lämna in semesterpappren, panta en uppsjö av tjae.. pant.. (som för övrigt inte var min; money money money;)) hälsat på natta samt köra till Hammervalley fram och tillbaka.. En givande dag..

På sjukan blev det iaf konstaterat att det inte är någon mystisk sjukdom iaf, puh! Kan inte ens beskriva hur lättad jag blev..  Läkaren sa att det låter som några rejäla förslitningsskador men med tanke på min ganska ringa ålder är ju det mer eller mindre fysiskt omöjligt..
Så då blev jag skickad till en sjukgymnast som sedan ordnade en tid åt mig på fredag.. Antar att hon ska undersöka skräpet som kallar sig för mina handleder/tumleder och sedan ska vi prova ut några stödskenor av något slag, eller vad det nu hette.. Kruxet är att de lär ju kosta en mindre förmögenhet.. Vilken jag inte råkar ha.. :S



Maya har funnit en ny, fantastisk och underbar leksak (tycker hon alltså)
Hon leker med den dag som natt, och vill att jag ska kasta den åt henne hela tiden, ganska irriterande efter ett tag.. :/


Hennes senaste passion är detta:






Tänk att en trasig hårsnodd är MYCKET roligare än en hel!




NU: The vampire diaries  :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0