de 4 kategorierna


Baah.. Försöker peppa mig själv så jag örsk vara vaken halva natten.. Måste få snurr på dygnet för ja jobbar vaken natt i Hammerdal i morrn..
Hade planerat att sova jättelänge i morse, men tji fick jag!

Nåja, kan ju jobba lite på min motion som jag vill skicka in till regeringen. Satt och funderade över det natten som var..
Jag kan erkänna att en liten del av den irritationen jag hyser för miljonvinnare, mångmiljonärer, regeringen och svenska kyrkan (ja! Jag är jävligt irriterad på den hop med pack som kallar sig för svenska kyrkan) är en smula felriktad ilska.. Bara för att slutade träffa Eva- Lena så betyder ju inte det att jag inte är dödligt förbannad längre.. - För det är jag! Men man kan ju passa på att utnyttja ilskan till något vettigt istället för att fjanta runt och bara tycka synd om sig själv.. Så därför ska dessa 4 "kategorier" få sig en rejäl svada var :mad:

Men först behövs lite research
Ska roa mig med det till tonerna av Katy Po- Po av Byz ^^

Bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0