thumbs up ^^


Tihii vilken bra dag!
Min svindyra almanacka har kommit, samt mitt ursnygga överkast, längtar tills jag får bädda sängen med det :thumbup:

Något som däremot är mindre bra är att min telefon verkar sjunga på sista versen.. Bör kanske åtgärdas.. :/



Blir sjukligt nervös nu när jag går in på studera.nu för att se om något ändrats.. Det är som om jag inte vill veta intagningspoängen i skara för jag blir jämt lättad när det står det klassiska "handläggning pågår".. Gaah, tänk om jag inte kommer in! Skulle kännas som ett enda jäkla kosmiskt skämt att jag funderat i flera år på vad jag vill bli och när jag väl vet det så tar jag mig inte in på den enda utbildningen som finns i Sverige.. :(







Gruvar lite inför veckan som kommer, det kommer bli en lååång, hård vecka.. Men med en magnifik (hoppas jag) avslutning på söndagen då jag och några till ska på Magnus Betnér, faaasen vad jag längtar :)



Aja.. nu ska jag se om nyaste vampire diariesavsnittet kommit ut än

Toodiloo ^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0